دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

چارچوب-نظری-و-سوابق-تحقیق-اهداف-و-مدلهای-بازاریابی-رابطه-مند-(فصل-دوم-پایان-نامه)بخشی از مقدمه: در بسیاری از پژوهش¬های کنونی پیرامون بازاریابی، از بازاریابی رابطه¬ای به عنوان یک تغییر شکل اساسی در زمینه بازاریابی یاد شده است که نیازمند تئوری و زبان جدیدی می¬باشد. بازاریابی رابطه¬مند به دنبال برقراری روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از شرکت خرید کنند و دیگران را …دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *